dinsdag 23 april 2013

Trainen



1 oktober ongeluk gehad, bekken gebroken en weer herstelt. Dachten we, alleen ik bleef veel pijn houden. Komen ze er nu achter dat ik bekken instabiliteit heb. 3 maanden hard trainen dan is het over, makkelijke gezegd maar niet zo snel gedaan. Als het niet helpt moeten er pinnen in. Dat wil ik liever voorkomen, ik doe elke week een update om te zien of ik verder ben gekomen. Dus we gaan kei hard trainen, starting now.



Motivatie en doorzetting vermogen, de 2 belangrijkste dingen. Zonder dat komen we er niet. Elke dag een paar x oefeningen doen. Ook al heb je pijn, ook al ben je moe. Geen uitstellen, niet straks maar nu. Blijven doorgaan dan word het vanzelf een routine. Pijn heb je toch wel, dan kun je er beter pijn hebben omdat je aan het herstellen bent, dan pijn hebben omdat je afzwakt. En als ik geen zin heb kijk ik naar deze plaatjes plus het idee dat ik dan weer leuke dingen kan doen. En dan krijg ik weer zin om aan de slag te gaan.



Dus het nieuwe begin. Over 3 maanden ben ik weer de oude maar dan een betere verzie. Kan ik weer leuke dingen doen, vooral leuke dingen doen. 

'♥ Marieke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen