dinsdag 10 juli 2012

Shoplog primark


Vanmiddag was ik met me moeder naar de primark (Rotterdam) geweest. Ik word steeds een groter fan van de primark. In mijn kledingkast hangt dan ook al aardig wat van de primark En het leek me wel leuk om te laten zien wat ik gekocht heb. Hier de shoplog.


 Om te  beginnen met deze witte doorschijnende high low blouse. hij heeft gouden platte knopen, ook 2 knopen op de mouwen. Je had hem ook nog dat de achterkant even lang was als de voorkant, en in het zwart. Deze blouse koste €13,00

Met deze blouse aan, kan ik zo 101 dalmatiërs in. Omdat dit patroon me zo aan die honden doet denken. Or am I the only one? Ook deze blouse heeft gouden knopen maar dan bol, de mouwen kun je omhoog doen of omlaag net hoe je het mooi vind, ik heb ze omhoog. Ook heeft hij 2 zakjes op de borst. Deze koste ook €13,00 


 Ik hou van de pyjama broeken van de primark, elke keer als ik bij de primark ben moet ik een pyjama broek mee. Deze pyjama broek ik rood met hartjes, het koort heeft aan de binnenkant kant wat ik heel schattig vind. Onderaan bij de voeten zit er een elastiek in. Deze koste €7,00

 Het is nog niet echt weer voor teenslippers, maar hopelijk komt dat snel. Ik had nog een paar witte teenslippers nodig en bij de primark vond ik ze met steentjes. Deze koste €10,00


Deze set armbanden van 8 stuks kon ik niet laten liggen, simpel en mooi. Ze passen eigenlijk overal bij dus voor €3,00 kon ik ze niet laten liggen.

6 setjes simpele hartjes oorbellen, het paar dat mist heb ik in, de kleur is zilver. De set koste €2,00


Deze toilet tas heeft geen spiegel aan de binnenkant. Er waren die dat wel hadden maar die print vond ik niet mooi. Meestal breken die spiegels toch bij mij (ik ben niet echt de meest voorzichtige persoon) dus koos ik voor deze met de tekst. ""Make me Gorgeous" er zit ook een roze handvat aan. Deze toilet tas was €6,00

Een lekker kleed om onder tv te kijken, of 's winders voor wat extra warmte. Met verschillende bloemen en streepjes. Hij is 160cm bij 220cm dus een ruim kleed. Het koste €25,00


Een geur flesje, in de geur sweet pea & jasmine een heel zacht geurtje. Heel je kamer zal lief ruiken voor€3,00

Ook waren we nog even naar de kruitvat geweest, waar het bij catrice op een aantal producten 50% korting  ik heb 2 oogschaduw's meegenomen. 2 voor de prijs van 1 eigenlijk dus.  Je moet goed opletten op welke kleuren 50% korting zit, ook bij de nagellak, lipgloss en lipstick. Het is met geel aangegeven. 



Dit is de kleur "110 Gilbert's Grapefruit" en mooi licht roze kleurtje met een goude shimmer. Hij heeft niet heel veel pigment maar alsnog een mooi kleurtje.

Dit is de kleur "130 Sitting On A Valcano" een donker grijs, zilverachtig kleurtjes (op de foto valt hij lichter uit) En o boy wat heeft hij pigment vergeleken met z'n zusjes die ik heb gekocht.

Dit was mijn shoplog hopelijk vond je het leuk.

Wat is jou favoriete winkel? 


'♥ Marieke

2 opmerkingen: